ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ (ΛΥΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ) ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 1-22-0218

12650300258
1,06 €
με ΦΠΑ
  • Εκδότης : Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων Διόφαντος
  • Τάξη :Β' Λυκείου
  • Συγγραφέας : Συλλογικό Έργο
Ποσότητα
Διαθέσιμο

 

 

 

 

 

Η διδασκαλία του μαθήματος αποβλέπει στην επίτευξη των παρακάτω γενικών σκοπών, σε σχέση με τους μαθητές:

  • να αναφέρουν τα κυριότερα προϊόντα του πετρελαίου και ορισμένες χρήσεις τους
  • να αναφέρουν τα διάφορα είδη της βενζίνης ως βασικού καυσίμου καθώς και τρόπους βελτίωσης της ποιότητάς της (πυρόλυση-αναμόρφωση)
  • να αναφέρουν για το φαινόμενο της καύσης και για τα καύσιμα
  • να αναφέρουν τη χρησιμότητα της νάφθας ως πρώτης ύλης της βιομηχανίας των πετροχημικών
  • να αναγνωρίζουν τους βασικούς υδρογονάνθρακες της πετροχημικής βιομηχανίας καθώς κατ τα ποικίλα προϊόντα της πετροχημικής βιομηχανίας
  • να αναφέρουν την προέλευση. ιδιότητες - παρασκευές (γράφοντας τις αντίστοιχες χημικές εξισώσεις) και χρήσεις του μεθανίου
  • να αναφέρουν μερικές βασικές γενικές παρασκευές και χημικές ιδιότητες των αλκανίων (γράφοντας τις αντίστοιχες χημικές εξισώσεις)
  • να αναφέρουν για τη σύσταση των καυσαερίων των αυτοκινήτων και τη συμμετοχή τους στη ρύπανση του περιβάλλοντος
  • να αναφέρουν και να επεξηγούν το ρόλο των καταλυτών των αυτοκινήτων στη μείωση των ρύπων
  • να αναφέρουν ορισμένες βασικές παρασκευές, ιδιότητες (προσθήκη-πολυμερισμός) και χρήσεις του οιθενίου και γενικότερα των αλκενίων, γράφοντας τις αντίστοιχες χημικές εξισώσεις
  • να αναφέρουν ορισμένες βασικές παρασκευές ιδιότητες(προσθήκη, πολυμερισμός, αντικατάσταση) και χρήσεις του αιθινίου και γενικότερα των αλκινίων, γράφοντας τις αντίστοιχες χημικές εξισώσεις
  • να αναφέρουν τον τύπο, παρασκευές, ιδιότητες και τη φυσιολογική δράση του βενζολίου
  • να αναφέρουν – αναλύουν τους παράγοντες που ευνοούν το φαινόμενο της ατμοσφαιρικής ρύπανσης
  • να αναφέρουν – αναλύουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου και τις συνέπειές του
  • να αναφέρουν – αναλύουν το φαινόμενο της «τρύπας» του όζοντος και τις συνέπειές του
  • να ταξινομούν τις αλκοόλες (α.πρωτοταγείς, δευτεροταγείς τριτοταγείς β. μονοσθενείς, πολυσθενείς)
  • να αναφέρουν ορισμένες βασικές παρασκευές ιδιότητες (εστεροποίηση . οξείδωση, αφυδάτωση) των κορεσμένων μονοσθενών αλκοολών με αναφορά κυρίως στην αιθανόλη . γράφοντας τις αντίστοιχες χημικές εξισώσεις
  • να αναφέρουν ορισμένες ιδιότητες (προσθήκη, αναγωγική δράση, πολυμερισμός) των καρβονυλικών ενώσεων
  • να αναφέρουν μερικές χρήσεις της αιθανόλης του διαιθυλαιθέρα και της φορμαλδεΰδης
  • να αναφέρουν παρασκευές, ιδιότητες της φαινόλη, γράφοντας τις αντίστοιχες χημικές εξισώσεις, καθώς και τις χρήσεις των φαινολών
  • να ταξινομούν τα καρβοξυλικά οξέα
  • να αναφέρουν ορισμένες βασικές παρασκευές και ιδιότητες των κορεσμένων μονοκαρβοξυλικών οξέων (με αναφορά στο οξικό οξύ) γράφοντας τις αντίστοιχες χημικές εξισώσεις και αναφέροντας ορισμένες χρήσεις τους
  • να αναφέρουν ορισμένες βασικές παρασκευές και ιδιότητες του γολακτικού οξέος γράφοντας τις αντίστοιχες χημικές εξισώσεις και αναφέροντας ορισμένες χρήσεις του
  • να αναφέρουν ορισμένες βασικές παρασκευές και ιδιότητες του βενζοϊκού οξέος. γράφοντας τις αντίστοιχες χημικές εξισώσεις και αναφέροντας ορισμένες χρήσεις του
  • Να είναι σε θέση οι μαθητές να αναφέρουν και να διακρίνουν τα διάφορα είδη πολυμερών και τις χαρακτηριστικές ιδιότητες κάθε είδους
  • να αναφέρουν τα διάφορα είδη ινών (φυσικές-συνθετικές) και πλεονεκτήματα-μειονεκτήματά τους

Πηγή : Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων

12650300258

Data sheet

Μαθήματα
Χημεία

16 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία: